top of page
uslugi-header-1.jpg

Obsługa Helpdesk
oraz Monitoring Systemów

Nasze doświadczenie i wiedza dotycząca technologii, domen, aplikacji pozwala zagwarantować najwyższą jakość usług na poziomie 1,2,3 linii wsparcia. Budujemy i utrzymujemy aplikacje ale również przejmujemy usługi świadczenia utrzymania systemów od innych dostawców.

Obsługa Helpdesk
  1. Weryfikacja zgłoszeń I-III linia wsparcia

  2. Kategoryzacja zgłoszeń zgodnie z SLA

  3. Monitoring czasów zgodnie z SLA

  4. Komunikacja z zespołami projektowymi dotycząca rodzajów zgłoszeń i potencjalnych przekroczeń SLA

  5. Uzupełnianie bazy wiedzy

Monitoring
  1. Monitoring aktywny systemów klienta zgodnych z opisem działania

  2. Informowanie i kontakt ze wszystkimi liniami wsparcia

  3. Weryfikacja ewentualnych alarmów w systemie logów – wstępna analiza

  4. Przygotowanie Raport Usługi Działań Proaktywnych – przygotowanie raportu i wysyłka

  5. Przygotowanie raportu błędów z systemów

  6. Obserwacja dashboardów dedykowanych dla zespołu monitoringu

Masz pytania?

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych usług lub współpracy? Napisz do nas!

bottom of page