Obsługa Helpdesk
oraz Monitoring Systemów
Nasze doświadczenie i wiedza dotycząca technologii, domen, aplikacji pozwala zagwarantować najwyższą jakość usług na poziomie 1,2,3 linii wsparcia. Budujemy i utrzymujemy aplikacje ale również przejmujemy usługi świadczenia utrzymania systemów od innych dostawców.
Obsługa Helpdesk
-
Weryfikacja zgłoszeń I-III linia wsparcia
-
Kategoryzacja zgłoszeń zgodnie z SLA
-
Monitoring czasów zgodnie z SLA
-
Komunikacja z zespołami projektowymi dotycząca rodzajów zgłoszeń i potencjalnych przekroczeń SLA
-
Uzupełnianie bazy wiedzy
Monitoring
-
Monitoring aktywny systemów klienta zgodnych z opisem działania
-
Informowanie i kontakt ze wszystkimi liniami wsparcia
-
Weryfikacja ewentualnych alarmów w systemie logów – wstępna analiza
-
Przygotowanie Raport Usługi Działań Proaktywnych – przygotowanie raportu i wysyłka
-
Przygotowanie raportu błędów z systemów
-
Obserwacja dashboardów dedykowanych dla zespołu monitoringu